CASE STUDY

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟΝ
ΜΕΤΑ-ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ

Με τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης το 1991, ακολούθησε η κοινωνική αποδιοργάνωση και οι αναταραχές στη νέα Δημοκρατία της Τσεχίας, καθώς αυτό το κράτος των 10,1 εκατομμυρίων κατοίκων πάσχιζε να εγκαθιδρυθεί ως πολιτιστικός και οικονομικός παράγοντας, στην Ευρωπαϊκή και παγκόσμια σκηνή.

Με εγκαταστάσεις που δεν ήταν οι πιο μοντέρνες σε θέματα οργάνωσης και επικοινωνίας, το κράτος αυτό έπρεπε να προσαρμοστεί γρήγορα για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τον μετά-Σοβιετικό κόσμο.

Αναγνωρίζοντας ότι η επιτυχία της χώρας εξαρτάται από το κατά πόσο οι κάτοικοί της γνώριζαν τη γλώσσα σε ένα υψηλό επίπεδο και κατά πόσο είχαν ικανότητες επικοινωνίας, το 1997 ένας Σαηεντολόγος εγκαθίδρυσε το πρώτο κέντρο Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης στην Πράγα, για να φέρει την Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ στη Δημοκρατία της Τσεχίας.

Ονομάζεται Κέντρο Βελτίωσης της Ζωής Μέσω της Εκπαίδευσης και το πρόγραμμα προσφέρει την τεχνολογία τού να μαθαίνεις πώς να μαθαίνεις κάθε θέμα μελέτης. Το κέντρο εξαπλώθηκε γρήγορα και στη συνέχεια ιδρύθηκαν δύο ακόμα ίδια Κέντρα Βελτίωσης της Ζωής Μέσω της Εκπαίδευσης. Επιπλέον, ένα γραφείο του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης που εξυπηρετούσε και τη Δημοκρατία της Τσεχίας και τη Σλοβακία άνοιξε τις πόρτες του.

ΕΝΑ
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ
ΩΡΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΣΕ
21
ΧΙΛΙΑΔΕΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ

Μια ομάδα από μέλη του προσωπικού του Κέντρου Βελτίωσης της Ζωής Μέσω της Εκπαίδευσης, ταξίδεψε από την Πράγα στην έδρα των γραφείων της, στο Σπάνις Λέικ του Μιζούρι, για να λάβει πιο εξειδικευμένη εκπαίδευση και να είναι έτοιμη να βοηθήσει ακόμα πιο πολλά άτομα στη χώρα της.

Τα Κέντρα Βελτίωσης της Ζωής Μέσω της Εκπαίδευσης, άρχισαν να λειτουργούν σε διάφορες πόλεις στη Δημοκρατία της Τσεχίας – συνολικά 13 στη χώρα, με παραρτήματα στη Σλοβακία, την Ινδία, τη Γερμανία και την Ισπανία. Σήμερα τα Κέντρα Βελτίωσης της Ζωής Μέσω της Εκπαίδευσης έχουν παραδώσει περισσότερες από 1 εκατομμύριο ώρες σε 21.000 μαθητές.

Για να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για την Τεχνολογία Μελέτης, εκπαιδευτικά κέντρα με το όνομα ΒΑΣΙΚΟ άρχισαν να λειτουργούν, έχοντας ως αποστολή τους να βοηθήσουν ανθρώπους να βελτιώσουν τη μελέτη τους και τις ικανότητες μάθησής τους, καθώς και το μορφωτικό τους επίπεδο. Μέχρι σήμερα, έχουν ανοίξει 22 ΒΑΣΙΚΑ κέντρα στη Δημοκρατία της Τσεχίας και στη Σλοβακία, έχοντας πάνω από 3.500 μαθητές, περιλαμβανομένων και παιδιών με ειδικές ανάγκες, τα οποία έχουν ωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από την Τεχνολογία Μελέτης, όταν οποιαδήποτε άλλη εκπαίδευση έχει αποτύχει.

Το 2010 η ομάδα αυτή άνοιξε το πρώτο δημοτικό σχολείο του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης στη χώρα. Το 2011, ο μεγάλος αντίκτυπος και η αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα της Τεχνολογίας Μελέτης αναγνωρίστηκε από τον Υπουργό Παιδείας της Τσεχίας, ο οποίος ανακοίνωσε ότι το Βασικό Εγχειρίδιο Μελέτης, ήταν τώρα επίσημα το κείμενο εκπαίδευσης για τους καθηγητές της χώρας.