INTRODUCTION

ΣΤΑΜΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ
ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σχεδόν οι μισοί ενήλικες Αμερικανοί –60 εκατομμύρια άνθρωποι– είναι πρακτικά αναλφάβητοι. Οκτώ εκατομμύρια μαθητές υποτίθεται ότι έχουν «μαθησιακές δυσκολίες» και συχνά τους συνταγογραφούνται φάρμακα ως «θεραπεία», παρά να τους διδαχθεί ανάγνωση, γραφή και αριθμητική.

Το Υπουργείο Εκπαίδευσης των ΗΠΑ αναφέρει ότι κάθε χρόνο ένας στους τρεις μαθητές Λυκείου –περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια μαθητές– εγκαταλείπουν το σχολείο. Άλλα εκβιομηχανισμένα έθνη υποφέρουν από την ίδια μάστιγα καθώς το ποσοστό νέων που εγκαταλείπει το σχολείο αγγίζει το 15% στην Ευρώπη.

Επίσης γύρω στα 30 εκατομμύρια Αμερικανοί ενήλικες είναι «κάτω του μέσου όρου» σε βασικές γλωσσικές ικανότητες και 60 εκατομμύρια Αμερικανοί μπορούν να εκτελέσουν μόνο τις απλές καθημερινές εργασίες που έχουν να κάνουν με γράμματα και αριθμούς.

Μελέτες δείχνουν ότι ο αναλφαβητισμός είναι σημαντικός παράγοντας στην εγκληματικότητα. Γύρω στο 60% των ενήλικων φυλακισμένων είναι πρακτικά ή οριακά αναλφάβητοι και το 85% από τους νεαρούς εγκληματίες δεν γνωρίζει επαρκή ανάγνωση, γραφή και βασική αριθμητική.

ΕΝΑ
ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ
αναλφάβητοι
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ
ΚΟΣΜΟ

Το κόστος αυτής της κρίσης για τις κυβερνήσεις, τις επιχειρήσεις και τους φορολογούμενους είναι τρισεκατομμύρια δολάρια. Το κόστος, όσον αφορά την ανθρώπινη πλευρά, είναι ανυπολόγιστο.

Σε πολλά μέρη του κόσμου η κρίση είναι ακόμα πιο βαθιά καθώς η ευρεία πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι ανύπαρκτη. Περίπου 80% από τα 113 εκατομμύρια παιδιά που δεν πηγαίνουν σχολείο οφείλεται στη φτώχεια και τους εμφύλιους πολέμους. Στην Αφρικανική περιοχή της Σαχάρας, τη Νότια και Δυτική Ασία, τη Σαουδική Αραβία και τη Βόρεια Αφρική, το ποσοστό αποχής από το σχολείο είναι 24 με 40%.

Είναι δυνατόν να αποτρέψουμε την παρακμή των εκπαιδευτικών συστημάτων και να φέρουμε την ελπίδα σε περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο αναλφάβητους ανθρώπους παγκοσμίως; Είναι δυνατόν να καταστήσουμε ικανούς τους ανθρώπους να μορφωθούν και να γίνουν αποδοτικοί, ώστε να συνεισφέρουν στη ζωή και στην κουλτούρα της κοινωνίας τους;

Η απάντηση είναι ναι, και βρίσκεται στις καινοτόμες ανακαλύψεις του Λ. Ρον Χάμπαρντ και στο να τις κάνει ευρέως γνωστές μέσω των προσπαθειών του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης Διεθνώς.

Εκπαίδευση με την πληρέστερη έννοιά της, είναι ο στόχος του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης. Ο σκοπός δεν είναι μόνο να βοηθήσει τους μαθητές να χειριστούν τις δυσκολίες τους στη μάθηση και να ξεπεράσουν τα εμπόδια, αλλά και να τους επιτρέψει να γίνουν ανεξάρτητοι και επαρκείς μαθητές που μπορούν να είναι υπεύθυνοι για την παιδεία τους.