Τι Λένε Μαθητές και Γονείς για τον Οργανισμό Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης

ΤΙ ΛΕΝΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

Η Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ, όπως παρέχεται από τον Οργανισμό Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης, έχει φέρει ελπίδα και αληθινή μάθηση σε περισσότερα από 31 εκατ. μαθητές σε όλο τον κόσμο.

Το τι σημαίνει αυτό για την καθημερινή ζωή των σπουδαστών, των γονέων και των καθηγητών τους περιγράφεται καλύτερα από τα ίδια τα άτομα.

Αυτό είναι πραγματικά αποτελεσματικό!

Έχοντας εκπαιδευτεί με την τεχνολογία Μελέτης του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης, έχω τώρα μια μέθοδο μάθησης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους τους μαθητές αλλά και ενηλίκους που επιθυμούν να πάρουν κάτι πραγματικά ουσιαστικό από τη μελέτη. Τώρα χρησιμοποιώ τις τεχνικές στην τάξη μου και το ποσοστό αφομοίωσης του λεξιλογίου και των βασικών λέξεων είναι τεράστιο. Οι σπουδαστές μου είναι η απόδειξη ότι αυτό πραγματικά έχει αποτέλεσμα.
– Λ. Σ. Δάσκαλος Δημοτικού

Μεγάλη επιτυχία

Για μένα, ο μεγαλύτερος θρίαμβος αυτού του προγράμματος σπουδών είναι το ότι κάποιος μαθητής που προσπαθούσε σκληρά και αποτύγχανε, τώρα το χρησιμοποιεί και γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.
– Π. Κ. Δάσκαλος σχολείου Μέσης Εκπαίδευσης


Σπουδαστές που μπορούν να εφαρμόσουν αυτά που έχουν μάθει

Ως καθηγήτρια της αγγλικής ως δεύτερης γλώσσας σε ένα μεγάλο λύκειο αστικής περιοχής, έχω χρησιμοποιήσει με επιτυχία την Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ για να βοηθήσω τους μαθητές μου να γίνουν περισσότερο ικανοί και να αποκτήσουν μία καλύτερη κατανόηση των μαθημάτων που διδάσκονται. Άλλοι καθηγητές και διοικητικοί στο σχολείο μου έχουν παρατηρήσει την αλλαγή και βελτίωση στις βαθμολογίες των διαγωνισμάτων των μαθητών μου καθώς και στην λεκτική τους ικανότητα, καθώς και στην γενική ατμόσφαιρα στην τάξη μου. Ο έπαινός τους επικύρωσε την εφαρμογή της Τεχνολογίας Μελέτης του Ρον Χάμπαρντ και τους στόχους της: Ότι το να είσαι καλός δάσκαλος παράγει σπουδαστές που μπορούν να εφαρμόσουν όσα έχουν μάθει.
– Λ. Κ. Καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης


Η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική

Ως πρώην φοιτητής της «παλιάς σχολής», το να έχω διδαχτεί αυτή τη μορφή της εκμάθησης του πώς να μαθαίνω ήταν σπουδαίο. Θυμήθηκα πολλές από τις δικές μου μέρες μελέτης όπου στο τέλος της ημέρας δεν θυμόμουν τίποτε ούτε και είχα κάποια περισσότερη κατανόηση από ότι προηγουμένως. Μπορώ να δω πώς η μάθηση θα μπορούσε να είναι πιο διασκεδαστική και παραγωγική.

Τώρα, μέσα από αυτό το μάθημα έχω μάθει τα εμπόδια και πώς να τα αντιμετωπίσω. Με αυτή τη νέα γνώση μπορώ να διδάξω και να βοηθήσω άλλους. Η μάθηση μπορεί να είναι διασκεδαστική και μπορείτε να μάθετε για οτιδήποτε θέλετε να μάθετε!
– Εκπαιδευτής, Boys & Girls Club


Οι μαθητές μου μαθαίνουν γρήγορα

Χρησιμοποιώντας Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ στη διδασκαλία μου, είχα εκπληκτικά αποτελέσματα. Οι σπουδαστές μου μαθαίνουν γρήγορα και αφομοιώνουν αντί να αποστηθίζουν.

Έχω χρησιμοποιήσει την Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ για δύο τρίμηνα και έχω συναντήσει τεράστια επιτυχία. Η διοίκηση του σχολείου ήταν τόσο εντυπωσιασμένη με τα αποτελέσματα που μου έδωσε άδεια τριών μηνών και χρηματοδότηση για να πάρω περισσότερη κατάρτιση στον τομέα της τεχνολογίας που αναπτύχθηκε από τον Λ. Ρον Χάμπαρντ.
– Σ. Κ. Καθηγητής Ινστιτούτου Τεχνολογίας


Νέα ακριβής τεχνολογία

Η βασική αρχή της Τεχνολογίας Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ είναι ότι αν ένας μαθητής επιτυγχάνει τον αφήνεις να πάρει τον δρόμο του, αλλά αν ο μαθητής έχει πρόβλημα (όπως συμβαίνει με όλο και περισσότερους φοιτητές σήμερα), υπάρχει μια νέα ακριβής τεχνολογία για την επίλυση αυτής της δυσκολίας. Αυτή είναι μια νέα ματιά στο θέμα. Ο Λ. Ρον Χάμπαρντ είχε την τόλμη να υποστηρίξει ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα μάθησης υπάρχει μια εφαρμόσιμη λύση. Χιλιάδες άνθρωποι που εκπαιδεύτηκαν στην Τεχνολογία Μελέτης του, γνωρίζουν ότι είναι σωστή, και αισθάνονται ότι έχουν πλέον στα χέρια τους το εργαλείο που έλειπε και που ήταν απαραίτητο τόσο για την κατανόηση όσο και για την ικανότητα να εφαρμόζεται σε κάθε επιλεγμένο τομέα της μελέτης.
– Μ. Φ. Αναπληρωτής Καθηγητής Αγγλικής


Χρήση στην αληθινή ζωή

Η Τεχνολογία Μελέτης προχωράει γρήγορα τους μαθητές από τα αφηρημένα θεωρητικά, σε χρήση στην αληθινή ζωή. Οι πληροφορίες επιβεβαιώνουν αυτό που οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι είναι ο καλύτερος τρόπος διδασκαλίας και μάθησης. Πολλοί εκπαιδευτικοί μου έχουν πει ότι θα ήθελαν να είχαν αυτές τις πληροφορίες από την αρχή της κατάρτισής τους ως δάσκαλοι.
– Γ. Γ. Διδάκτωρ Φιλοσοφίας

Μου άνοιξε τα μάτια

Όταν μπήκα στο χώρο της εκπαίδευσης, δεν είχα τα εργαλεία της Τεχνολογίας Μελέτης. Αναρωτιόμουν συχνά γιατί οι μαθητές μου δεν άκουγαν ή δεν φαίνονταν να έχουν την ικανότητα συγκέντρωσης. Μερικές φορές απλά δεν μπορούσαν να αντιληφθούν τα πράγματα, άσχετα από το πόσο πολύ τους εξηγούσα. Τότε ανακάλυψα την Τεχνολογία Μελέτης και τις επιπτώσεις που έχει η παρανοημένη λέξη και αυτό μου άνοιξε τα μάτια. Εκεί μπορούσα να δω την απάντηση σε όλα τα προβλήματα της τάξης μου. Την παρουσίασα στους μαθητές και όλη τους η συμπεριφορά άλλαξε. Έγιναν ευτυχείς και πρόθυμοι φοιτητές. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να σηκωθούν όταν χτύπησε το κουδούνι.
– Σ. Γ. Δάσκαλος


Το πιο ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο

Στα 14 χρόνια που διδάσκω, το πιο ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο που έχω συναντήσει ήταν η Τεχνολογία Μελέτης που αναπτύχθηκε από τον Λ. Ρον Χάμπαρντ.

Η επιτυχία της Τεχνολογίας Μελέτης στα μαθηματικά εργαστήρια με οδήγησε να εργαστώ τα τελευταία πέντε χρόνια με αυτή την περιοχή, εκπαιδεύοντας έμπειρους καθηγητές και νέους δασκάλους στον τρόπο εφαρμογής των εργαλείων και των μεθόδων που προσφέρονται από τον Οργανισμό Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης.

Λόγω των αποτελεσμάτων των βαθμολογιών στις εξετάσεις, η νομαρχία έχει προωθήσει την ευρεία εφαρμογή των διαφόρων εργαλείων του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης.
– Σ.Κ. Καθηγητής


Ανάπτυξη στους Χώρους Εργασίας


Η Τεχνολογία Μελέτης το κατέστησε δυνατό

Είμαι ο ιδρυτής μιας εταιρίας τεχνολογίας που ξεκίνησε από δύο υπαλλήλους και έφτασε τους 1.200 σε σχεδόν τρία χρόνια.

Δεν πήγα ποτέ σε κολλέγιο και αποδίδω μεγάλο μέρος της επιτυχίας μου στην εκπαίδευση μου στο Ντέλφιαν Σκουλ στο Όρεγκον, το οποίο εκπαιδεύει τους φοιτητές του στη χρήση της Τεχνολογίας Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ. Αυτή η τεχνολογία σου επιτρέπει να ωφεληθείς τα μέγιστα από οποιοδήποτε θέμα. Γνωρίζοντας αυτό, ήμουν σε θέση να ολοκληρώσω την μετεκπαίδευσή μου από μόνος μου.

Το να είσαι σε θέση να κατανοήσεις πλήρως οποιοδήποτε θέμα αντιμετωπίζεις, είναι μια πολύτιμη ικανότητα και η Τεχνολογία Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ το κατέστησε δυνατό για μένα.
– Σ.Δ. Ιδρυτής πολυεθνικής εταιρίας παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου


Μέθοδοι ανεκτίμητες σε μια κατάσταση

Στην αεροναυπηγική βιομηχανία πρέπει να παραμένουμε ενήμεροι για τις νέες επιστημονικές ανακαλύψεις και τη συνεχή βελτίωση της τεχνολογίας. Οι μέθοδοι μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ μου επιτρέπουν να κατανοώ τις νέες έννοιες, ώστε να μπορώ να τις εφαρμόζω αποτελεσματικά στη δουλειά μου.

Θεωρώ ότι αυτές οι μέθοδοι είναι ανεκτίμητες σε μια κατάσταση συνεχούς ανακάλυψης και μάθησης, όπως η δική μου.
– Ζ.Σ. Μαθηματικός, εργαστήρια αεροναυπηγικής

 

Τα ποσοστά εγκατάλειψης είναι πολύ χαμηλότερα

Ως αποτέλεσμα της Τεχνολογίας Μελέτης, η αφομοίωση και εφαρμογή των στόχων απόδοσης στο εκπαιδευτικό μας κέντρο έχουν αυξηθεί. Τα ποσοστά εγκατάλειψης είναι πολύ χαμηλότερα από το μέσο όρο των επαγγελματικών σχολών.
– Ρ.Δ. Ινστιτούτο Ηχοληψίας

 

Σημαντικός ρόλος στην επιτυχία μας

Όλα τα στελέχη και το προσωπικό μας εφαρμόζουν Τεχνολογία Μελέτης που αναπτύχθηκε από τον Λ. Ρον Χάμπαρντ και το γεγονός αυτό έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μας. Η τεχνολογία αυτή έχει θεμελιώδη σημασία όχι μόνο για τις υψηλής τεχνολογίας επιχειρήσεις μας, αλλά και για κάθε δραστηριότητα, όπου τα άτομα πρέπει να μάθουν τις δεξιότητες για να επιβιώσουν – με άλλα λόγια, τη ζωή.
– Λ.Β. Αντιπρόεδρος, εταιρία λογισμικού

 

Τίποτα στον τομέα της κατάρτισης δεν μπορεί να το φτάσει

Τα στελέχη έχουν ανάγκη τις δεξιότητες μάθησης και επικοινωνίας που απευθύνονται απευθείας στον εργασιακό χώρο. Δεν υπάρχει τίποτα στον τομέα της κατάρτισης που να πλησιάζει την αποτελεσματικότητα της Τεχνολογίας Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ.
– Ι. Γ. Εκτελεστικός Διευθυντής Εθνικής Κατάρτισης


Αποδείχτηκε εξαιρετικά πολύτιμο.

Έχουμε κάνει εκτενή χρήση της Τεχνολογίας Μελέτης του Λ. Ρον Χάμπαρντ. Έχουμε διαπιστώσει ότι βελτιώνει την κατανόηση του εκπαιδευτικού υλικού και την κατανόηση των οδηγιών για την πραγματοποίηση κάποιας εργασίας και, ως εκ τούτου, βελτιώνει και διευκολύνει τη διαδικασία κατάρτισης. Επιπλέον, έχει βελτιώσει τις διαπροσωπικές επικοινωνίες, ιδιαίτερα μεταξύ των εργαζομένων που ανήκουν σε διαφορετικές φυλές. Σε γενικές γραμμές, έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα πολύτιμη στην προσπάθειά μας να ενισχύσουμε την παραγωγικότητα.
– Τ.M. Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων


Η Εποπτεία είναι τώρα 70 τοις εκατό λιγότερη

Παλιότερα χρειαζόταν 26 εβδομάδες για να εκπαιδεύσουμε κάποιον για να λειτουργήσει μια μηχανή. Σήμερα, χρειάζεται 6 με 12 εβδομάδες. Οι εκπαιδευτές χρειάζονταν να είναι στο πλευρό του ασκούμενου σχεδόν όλη την ώρα. Η εποπτεία είναι τώρα 70 τοις εκατό λιγότερη. Αλλά το πιο σημαντικό, οι εκπαιδευόμενοι κάνουν λιγότερα λάθη. Το ηθικό τους είναι υψηλό επειδή η απογοήτευσή τους είναι μικρότερη. Ακόμη και η ανάγκη ανανέωσης του προσωπικού έχει μειωθεί. Η Τεχνολογία Μελέτης είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο θα εκπαιδεύουμε τους υπαλλήλους από τώρα και στο εξής.
– Β. Γ. Διευθυντής Βιομηχανικής Εκπαίδευσης

Μαθητές


Ενθουσιασμένοι με τη μελέτη

Το σχολείο ήταν πολύ δύσκολο για μένα και μόλις που πετύχαινα έναν προβιβάσιμο βαθμό. Ήμουν πάντα αναστατωμένος και απογοητευμένος. Τότε έκανα ένα μάθημα του Οργανισμού Εφαρμοσμένης Εκπαίδευσης το οποίο ονομάζεται Εκπαιδευτικές Ικανότητες για τη Ζωή. Ποτέ δεν είχα τόσο πολλή ενεργητικότητα και ποτέ δεν ήμουν τόσο ενθουσιασμένος με τη μελέτη. Αφού έκανα αυτό το μάθημα και εφάρμοσα την Τεχνολογία Μελέτης, άρχισα να απολαμβάνω οτιδήποτε μελετούσα. Τότε έκανα το μάθημα του Βασικού Εγχειρίδιου Μελέτης και άρχισα να κινούμαι ταχύτερα από ποτέ στις σπουδές μου. Η Τεχνολογία Μελέτης μου έδωσε τα εργαλεία για να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα.
– Y.Α. Μαθητής Γυμνασίου

Ήταν σαν ένα θαύμα

Ένα 16χρονο κορίτσι είχε εγκαταλείψει το σχολείο στην 10η τάξη, απογοητευμένη από την αδυναμία της να μάθει τις βασικές αρχές της ανάγνωσης και ορθογραφίας. Να τι συνέβη όταν έλαβε ιδιαίτερα μαθήματα στο τοπικό κέντρο:

Ήταν σα θαύμα. Μετά από ενάμισι μήνα, έμαθα να διαβάζω και να συλλαβίζω. Ναι, είμαι πραγματικά σε θέση να διαβάζω ολόκληρα βιβλία τώρα. Από τότε, άρχισα να έχω πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και τώρα έχω το θάρρος να πηγαίνω στο νυχτερινό σχολείο μόνη μου.
– Τ.Ε. Μαθήτρια Γυμνασίου

 

Παίρνω συνεχώς Άριστα από τότε

Η Τεχνολογία Μελέτης και οι ικανότητες που έχω αποκτήσει από τα μαθήματα που έχω κάνει είναι απίστευτα. Έκανα το μάθημα Γραμματική και Επικοινωνία στην 10η τάξη και από τότε παίρνω συνεχώς Άριστα. Τα μαθήματα όχι μόνο έχουν βοηθήσει την εκπαίδευσή μου, αλλά έχουν αυξήσει τρομερά την αυτοπεποίθησή μου.
– Ε.Φ. Μαθητής Γυμνασίου


Αισθάνομαι σιγουριά κάθε φορά που μελετώ κάτι

Όταν αποφοίτησα από το κολλέγιο αισθανόμουν πολύ αβέβαιος με το πτυχίο μου. Φαινόταν σαν να είχα μελετήσει ένα σωρό πληροφορίες, αλλά κανείς δεν μου είπε πώς να χρησιμοποιήσω αυτές τις πληροφορίες στον πραγματικό κόσμο. Όταν έμαθα για την Τεχνολογία Μελέτης, ανακάλυψα ΓΙΑΤΙ πάντα ανέβαλλα τη μελέτη, γιατί τη μισούσα και γιατί ήμουν πάντα κουρασμένος και νυσταγμένος τη νύχτα πριν από ένα διαγώνισμα. Ανακάλυψα γιατί ένιωθα χαζός και μπορούσα μόνο να θυμηθώ πληροφορίες από τα μαθήματα που είχα μελετήσει για περίπου ένα εξάμηνο!

Τώρα που γνωρίζω την Τεχνολογία Μελέτης, νιώθω αυτοπεποίθηση κάθε φορά που μελετάω κάτι, και δεν αναβάλλω τη μελέτη. Δεν αποκοιμιέμαι πια ούτε βρίσκω κάτι πιο ενδιαφέρον να κάνω, αντί της μελέτης. Ακόμα καλύτερα, ξέρω ΓΙΑΤΙ μελετάω, μπορώ να συσχετίσω αυτά που χρησιμοποιώ με τον κόσμο μέσα στον οποίο εργάζομαι, και ΓΝΩΡΙΖΩ και μπορώ να χρησιμοποιώ ό,τι μελετάω για να με βοηθήσει να επιτύχω τους στόχους μου στη ζωή!
– Β.Γ. Ενήλικος μαθητής


Ουάου!  

Σπούδαζα κοινωνιολογία στο κολλέγιο. Ήξερα ότι η κοινωνιολογία είχε κάτι να κάνει με την κοινωνία, αλλά ποτέ δε δόθηκε ένας ορισμός για την ίδια τη λέξη στη διάρκεια του μαθήματος. Ως εκ τούτου, ποτέ δεν είχα μια πλήρη κατανόηση του τι συνεπάγεται το θέμα και οι ιδέες μου ήταν περιορισμένες.Πήγαινα στα μαθήματα και διάβαζα βιβλία.Έκανα «κοπάνες» για να κάνω αθλητισμό. Οι βαθμοί μου ήταν καλοί καθώς είχα αποστηθίσει κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Μετά από πολλά χρόνια σπουδών, αποφοίτησα. Κατόπιν ποτέ δεν χρησιμοποίησα το θέμα ούτε και θυμόμουν πολλά από αυτό.

Μερικά χρόνια αργότερα, όταν έμαθα για την Τεχνολογία Μελέτης, κατανόησα τον ορισμό της κοινωνιολογίας. Ανακάλυψα ότι αυτό σήμαινε τη μελέτη της ανάπτυξης, τη δομής και της λειτουργίας της κοινωνίας. Ουάου! Συνειδητοποίησα ότι είχα χάσει το χρόνο μου στο κολέγιο, καθώς προσπαθούσα να μελετήσω κάτι χωρίς πραγματικά να γνωρίζω τι ήταν αυτό που μελετούσα. Αυτό με έκανε να καταλάβω γιατί τότε επέλεξα να ακολουθήσω μια άλλη καριέρα.
– Δ.Ο. Φοιτήτρια


Ήμουν σε θέση να κατανοήσω ένα εγχειρίδιο.

Χρόνια πριν άρχισα να μελετάω αστρονομική ναυσιπλοΐα (το να βρίσκει κάποιος το δρόμο του παρατηρώντας τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια) και βρήκα το αντικείμενο επιεικώς τρομακτικό. Βίωσα μια ποικιλία από δυσάρεστες φυσικές αισθήσεις, ανάμεσα στις οποίες έναν αμβλύ πόνος που γρήγορα εξελίχθηκε σε διάχυτη έλλειψη συναίσθησης. Μετά βίας μπορούσα να παραμείνω ξύπνιος για περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα τη φορά. Χρησιμοποιώντας τις μεθόδους της Τεχνολογίας Μελέτης που έμαθα, έφτασα τελικά στα ουσιώδη του αντικειμένου που μελετούσα, αποσαφηνίζοντας τις λέξεις ΚΛΕΙΔΙΑ. Βρήκα ότι σε αρκετές περιπτώσεις, για λέξεις που πίστευα ότι καταλάβαινα, είχα, στην πραγματικότητα, εφεύρει ορισμούς οι οποίοι ήταν απολύτως εσφαλμένοι. Με το να μάθω το ακριβές νόημα αυτών των λέξεων, βρήκα ότι η κούραση μου γρήγορα εξαφανίστηκε και ήμουν ικανός να κατανοήσω ένα εγχειρίδιο που δεν ήμουν καν σε θέση να κοιτάξω μερικές ώρες πριν.
– Τ.Β. Ενήλικος μαθητής


Γονείς


Εύρηκα!

Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι έχω μάθει τα εμπόδια στη μάθηση. Ποτέ δεν ήξερα ότι υπάρχουν! Τώρα έχω μια πολύ καλύτερη κατανόηση της βαριεστημένης έκφρασης που έχω δει στα πρόσωπα των παιδιών μου όταν μελετούν. Και ακόμη πιο σημαντικό, έχω μάθει να μην χάνω χρόνο προσπαθώντας να εξηγήσω το τρέχον πρόβλημα, αλλά να πηγαίνω πίσω και να βρίσκω το σημείο στο οποίο έπαθαν σύγχυση. Εύρηκα!
– Δ.Β. Γονέας


Κάνει τον μαθητή υπεύθυνο για την μελέτη του

Ο γιος μου από εκεί που μισούσε το σχολείο, έγραφε ορνιθοσκαλίσματα, δεν έκανε την εργασία που είχαν για το σπίτι ούτε μελετούσε, άρχισε να είναι ενθουσιασμένος με το σχολείο, να είναι υπερήφανος για την καλλιγραφία του και να διαβάζει ακόμη και εκτός των σχολικών ωρών! Η Τεχνολογία Μελέτης πραγματικά έχει αποτέλεσμα και κάνει τον μαθητή υπεύθυνο για την μελέτη του.
– Φ. Γονέας


Περιττό να πούμε ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι

Ο γιος μου μου είπε, «Είναι ωραίο να μαθαίνω αυτά που μας διδάσκουν». Είπε επίσης ότι τον έκανε να αισθάνεται πολύ καλά με τον εαυτό του. Τότε, άρχισε να μας εξηγεί με ενθουσιασμό το πώς χρησιμοποιούμε την άνω τελεία σε μια φράση! Αυτά είναι πραγματικά καταπληκτικά αποτελέσματα για την πρώτη εβδομάδα του. Περιττό να πούμε ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.
– Μ.Τ. Γονέας