Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗΣ

ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Σ’ αυτό το μάθημα θα μάθεις:

  • Το πρώτο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσεις ώστε να μπορείς να μάθεις με επιτυχία οτιδήποτε.
  • Τα τρία εμπόδια στη μελέτη που μπορούν να εμποδίσουν την κατανόησή σου για ένα θέμα και τα ακριβή εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ξεπεράσεις αυτά τα εμπόδια.
  • Πώς να μάθεις και να κατανοήσεις πλήρως οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο επιλέξεις.

Επισκόπηση του μαθήματος

Σκέψου το αυτό για μια στιγμή: Σε όλα τα σχολικά σου χρόνια σού έμαθε ποτέ κανείς πώς να μελετάς κάτι;

Σήμερα, οι άνθρωποι αποφοιτούν από το σχολείο με μια τόσο ελλιπή ικανότητα ανάγνωσης ή γραφής, που δεν μπορούν να κρατήσουν τη δουλειά τους ή να αντιμετωπίσουν τη ζωή. Αυτό είναι ένα τεράστιο πρόβλημα. Δεν είναι ότι τα θέματα είναι αδύνατο να κατανοηθούν· αυτό που δε διδάσκεται σε κάποιον είναι το πώς να μάθει. Είναι το βήμα που λείπει σε ολόκληρο το φάσμα της εκπαίδευσης.

Ο Λ. Ρον Χάμπαρντ συμπλήρωσε αυτό το μεγάλο κενό, παρέχοντας την πρώτη και μοναδική τεχνολογία για το πώς να μελετά κανείς. Ανακάλυψε τους νόμους στους οποίους βασίζεται η μάθηση και ανέπτυξε αποτελεσματικές μεθόδους που μπορούν να εφαρμοστούν απ’ οποιονδήποτε. Ονόμασε αυτό το θέμα «Τεχνολογία Μελέτης».

Αυτή η τεχνολογία παρέχει την κατανόηση των βασικών συστατικών της μάθησης και παρέχει εξαιρετικά ακριβείς τρόπους για να ξεπεράσει κανείς όλες τις παγίδες που μπορεί να συναντήσει κατά τη διάρκεια της μελέτης.

Η Τεχνολογία Μελέτης δεν είναι ταχύρρυθμη ανάγνωση ούτε κόλπα απομνημόνευσης. Έχει αποδειχθεί ότι αυτά δεν μπορούν να αυξήσουν την ικανότητα ενός ατόμου να κατανοεί αυτό που μελέτησε ή να αυξήσουν το επίπεδο μόρφωσής του. Η Τεχνολογία Μελέτης δείχνει σε κάποιον πώς να μελετάει ώστε να καταλαβαίνει ένα θέμα προκειμένου να μπορεί να το εφαρμόσει.

Εδώ περιέχεται μόνο ένα μικρό μέρος του συνόλου της Τεχνολογίας Μελέτης, η οποία αναπτύχθηκε από τον Λ. Ρον Χάμπαρντ. Ανεξάρτητα απ’ αυτό, αυτή η σύντομη επισκόπηση περιλαμβάνει βασικά στοιχεία τα οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις προκειμένου να μελετάς πιο αποτελεσματικά. Με αυτή την τεχνολογία, οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει οποιοδήποτε θέμα.

 

Λεπτομέρειες του μαθήματος

Ευκολία στη μελέτη

Το μάθημα αυτό είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να γίνεται βήμα προς βήμα, με ταξινομημένες κατά σειρά αναθέσεις ανάγνωσης και ερωτήσεις για να ελέγχουμε την κατανόησή σου.

Πριν να ξεκινήσεις, μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου προσωπικό logon στον ιστότοπο της Scientology. Μόλις συνδεθείς, το πρόγραμμα στο διαδίκτυο θα σε καθοδηγήσει σε κάθε βήμα του μαθήματος προς την πλήρη ολοκλήρωσή του, με την παροχή όλων των υλικών από τον ιστότοπο της Scientology.

Διάρκεια του μαθήματος

6 με 7 ώρες. Μπορείς, ωστόσο, να κάνεις το μάθημα με τον δικό σου ρυθμό. Με άλλα λόγια, δεν είναι χρονομετρούμενο. Το μάθημα είναι η υπηρεσία μας προς εσένα, δωρεάν.

Υλικά

Βιβλιαράκι: Η Τεχνολογία Μελέτης
ή Το Εγχειρίδιο της Scientology

Τα υλικά του μαθήματός σου είναι επίσης ενσωματωμένα στο μάθημα στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, όταν είσαι συνδεδεμένος, μπορείς να διαβάζεις τα υλικά από το πρόγραμμα του μαθήματος στο διαδίκτυο καθώς κάνεις το κάθε βήμα. Ωστόσο, σου συνιστούμε να κατεβάσεις δωρεάν ή να αγοράσεις το βιβλιαράκι, για να ανατρέχεις σε αυτό και να το χρησιμοποιείς για αναφορά, όταν δε θα είσαι συνδεδεμένος στο πρόγραμμα του μαθήματος.

Εποπτεία

Αν οποιαδήποτε στιγμή χρειάζεσαι βοήθεια για τις αναθέσεις των μαθημάτων σου, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με τον επόπτη του μαθήματός σου στο διαδίκτυο, με τον οποίο μπορείς να έρθεις σε επαφή χρησιμοποιώντας το κουμπί «Χρειάζεσαι βοήθεια;» στο πρόγραμμα του μαθήματός σου στο διαδίκτυο. Ο επόπτης του μαθήματός σου στο διαδίκτυο θα σε βοηθήσει να διασφαλίσεις ότι κατανόησες και αποκόμισες τα μέγιστα οφέλη από τα υλικά του μαθήματος. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι θα είσαι απολύτως ικανός να εφαρμόσεις τα δεδομένα που περιέχονται σε αυτό.

Ολοκλήρωση του μαθήματος

Αφού ολοκληρώσεις το Μάθημα «Η Τεχνολογία Μελέτης», θα λάβεις ένα πιστοποιητικό μέσω e‑mail.

 

Επιτυχίες

«Πριν να κάνω το μάθημα “Η Τεχνολογία Μελέτης”, είχα δυσκολία να μαθαίνω καινούρια πράγματα. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έμαθα τι ήταν αυτό που με σταματούσε από το να μπορώ να μαθαίνω. Αυτά τα εμπόδια στη μελέτη –την απουσία μάζας, την υπερβολικά απότομη βαθμίδωση και την παρανοημένη λέξη– μπορεί κανείς να τα παραβλέψει πολύ εύκολα.

»Μπορεί να τα παραβλέψει κανείς εύκολα, αλλά είναι πανίσχυρα και αποτελούν τη λύση στο μυστήριο του γιατί δεν μπορούσα να κατανοήσω κάποια από τα προηγούμενα αντικείμενα μελέτης μου. Αφού έμαθα γι’ αυτά τα εμπόδια και τον τρόπο αντιμετώπισής τους, μόνο τότε άρχισα να κατανοώ αυτά που μάθαινα. Επιπλέον, όταν άρχισα να χρησιμοποιώ αυτές τις μεθόδους στην πράξη, η αδυναμία μου να μάθω κάτι καινούριο εξαφανίστηκε εντελώς.

»Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι που δεν μπορώ να μάθω τώρα. Αυτή η τεχνολογία θα πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία σε όλο τον κόσμο. Θα μπορούσε κάλλιστα να λύσει όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης

– Δ. T.


«Το θέμα των εμποδίων στη μελέτη με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Μου όξυνε το μυαλό και μου έδωσε περισσότερη επιθυμία να μελετάω. Και με βοήθησε να ξεκαθαρίσω όλα τα εμπόδια που με δυσκόλευαν να συνεχίσω τις σπουδές μου.

»Η παρανοημένη λέξη: Αυτό το θέμα ήταν μεγάλη πρόκληση για μένα. Τώρα ξέρω πώς να χειριστώ τις δύσκολες λέξεις, πώς να τις ξεκαθαρίσω και να συνεχίσω με τις σπουδές μου. Με αυτό, θα βοηθήσω πολλούς ανθρώπους που νιώθουν ότι θέλουν να εγκαταλείψουν ένα γνωστικό αντικείμενο ή μάθημα.

»Βασική αποσαφήνιση λέξεων: Αυτό ήταν μια μεγάλη επιτυχία για μένα, γιατί όταν διάβασα γι’ αυτό, πήρα πολύ κουράγιο. Πολλοί άνθρωποι που ζορίζονται στη μελέτη χασμουριούνται ή κοιμούνται όταν διαβάζουν. Με τη βοήθεια αυτού του τμήματος του μαθήματος, ήμουν σε θέση να ξεπεράσω αυτή την κατάσταση και θα βοηθήσω πολλούς ανθρώπους να έχουν ένα καλύτερο μέλλον.

»Γενικά, αυτό ήταν ένα υπέροχο μάθημα που είναι σημαντικό για πολλούς ανθρώπους, και ειδικά τους σπουδαστές ή όσους μαθαίνουν».

– Κ. Σ.