ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ;

Οι Εκκλησίες της Σαηεντολογίας είναι κέντρα δραστηριότητας που σφύζουν από ζωή. Κάθε Εκκλησία της Σαηεντολογίας παρέχει πολλές θρησκευτικές υπηρεσίες και υλικά μέσω των οποίων τα άτομα μπορούν να ακολουθήσουν τις σπουδές τους στη Σαηεντολογία. Τα ακόλουθα προσφέρουν μια ματιά μέσα σε μια εκκλησία της Σαηεντολογίας.

Κέντρο Πληροφόρησης Κοινού

Στο δημόσιο τομέα της πληροφόρησης κοινού, μια σειρά από παρουσιάσεις πολυμέσων δίνει απαντήσεις σε θεμελιώδη ερωτήματα σχετικά με τη Σαηεντολογία, τις κοινοτικές δραστηριότητες της Εκκλησίας και τα προγράμματα κοινωνικής βελτίωσης. Οι επισκέπτες είναι ευπρόσδεκτοι να εξερευνήσουν με το δικό τους ρυθμό και να μάθουν σχετικά με τη Διανοητική, τη Σαηεντολογία και τις δραστηριότητες της Εκκλησίας.

Η Διεξαγωγή Τεστ

Ανάμεσα στις εισαγωγικές υπηρεσίες που προσφέρονται σε κάθε Εκκλησία της Σαηεντολογίας είναι η δωρεάν διεξαγωγή τεστ. Με τα αποτελέσματά του, ένα άτομο μπορεί να μάθει για τον εαυτό του και τους τομείς στους οποίους θα μπορούσε να βελτιωθεί. Ενώ σαν απάντηση, η Εκκλησία προσφέρει μια σειρά από εισαγωγικά μαθήματα για να βοηθήσει τα άτομα να βελτιώσουν τη ζωή τους και να καλυτερεύσουν τις συνθήκες.

Ώντιτινγκ (Ποιμαντική Συμβουλευτική)

Ώντιτινγκ, από το λατινικό audire, που σημαίνει "ακούω," είναι η πνευματική συμβούλευση και μία από τις βασικές θρησκευτικές πρακτικές της θρησκείας της Σαηεντολογίας. Υπό την ιδιότητα αυτή, ο λειτουργός αναφέρεται ως ένας auditor– που σημαίνει «αυτός που ακούει».Το ώντιτινγκ αποτελείται από ατομικές συνεδρίες όπου ο ενορίτης είναι υπό τη φροντίδα ενός ώντιτορ της Σαηεντολογίας εκπαιδευμένου και πιστοποιημένου να καλυτερεύει τα άτομα μέσω του ώντιτνγκ. Το ώντιτνγκ επίσης διεξάγεται και σε ομαδική βάση με μια ομάδα ενοριτών υπό τη φροντίδα ενός ώντιτορ της Σαηεντολογίας. Αυτό ονομάζεται Ομαδικό Πρόσεσινγκ.

Όλες οι Εκκλησίες της Σαηεντολογίας έχουν δωμάτια ειδικά διαμορφωμένα για αυτή την πνευματική συμβούλευση.

Εκπαίδευση

Η εκπαίδευση είναι η δεύτερη βασική θρησκευτική πρακτική της θρησκείας της Σαηεντολογίας. 

Ο γραπτός και προφορικός λόγος του Λ. Ρον Χάμπαρντ αποτελούν τα γραπτά της θρησκείας της Σαηεντολογίας. Είναι ένα δόγμα της θρησκείας ότι το 50 τοις εκατό της πνευματικής προόδου που αποκτάται στη Σαηεντολογία προέρχεται από τη μελέτη και εφαρμογή των γραπτών. Οι Σαηεντολόγοι μελετούν τα βιβλία του Λ. Ρον Χάμπαρντ, τις διαλέξεις, τις κινηματογραφικές ταινίες και άλλα γραπτά υλικά στις αίθουσες μελέτης ειδικά διαμορφωμένες για τη συγκεκριμένη μελέτη. Αν κοιτάξει κάποιος μια αίθουσα μελέτης της Εκκλησίας, θα δει μαθητές να μελετούν το συγγραφικό έργο του Λ. Ρον Χάμπαρντ, ακούγοντας διαλέξεις του και εφαρμόζοντας τις αρχές που μελετούν.

Μαθητές όλων των επιπέδων μαθαίνουν τις αρχές της Σαηεντολογίας προχωρώντας βήμα προς βήμα, στο δικό τους ρυθμό, μέσω ενός φύλλου προόδου. Το φύλλο προόδου παρέχει έναν οδηγό με συνεχόμενα βήματα για την εκμάθηση ενός θέματος. Τα φύλλα προόδου περιέχουν εργασίες ανάγνωσης, ασκήσεις και πρακτική εφαρμογή για να εξασφαλιστεί ότι οι μαθητές όχι μόνο γνωρίζουν τη θεωρία, αλλά μπορούν να εφαρμόσουν το υλικό. Η μελέτη των έργων του Λ. Ρον Χάμπαρντ, δεν αποτελεί απλά μέρος της ζωής των Σαηεντολόγων, είναι ζωτικό συστατικό για την πνευματική τους πρόοδο.

Τεχνικά Εκπαιδευτικά Φιλμ

Εκτός από τα γραπτά του Λ. Ρον Χάμπαρντ και τις διαλέξεις, τα τεχνικά εκπαιδευτικά φιλμ αποτελούν επίσης ένα σημαντικό τμήμα των γραφών της θρησκείας της Σαηεντολογίας και μελετώνται από Σαηεντολόγους ως μέρος της πνευματικής τους προόδου. Ο Λ. Ρον Χάμπαρντ έγραψε το σενάριο για 84 ταινίες σχετικές με διάφορες πτυχές της θρησκείας της Σαηεντολογίας, από τα εισαγωγικά μέχρι τα προχωρημένα στάδια. Αρκετές από τις διαλέξεις του είχαν επίσης κινηματογραφηθεί. Και αυτές, επίσης, είναι διαθέσιμες για προβολή στις Εκκλησίες.

Θρησκευτικές Υπηρεσίες και Τελετές της Σαηεντολογίας

Μέσα σε όλες τις Εκκλησίες της Σαηεντολογίας βρίσκεται ένα Παρεκκλήσι για τις θρησκευτικές υπηρεσίες και τελετές.

Κάθε Κυριακή ο Εφημέριος παραδίδει θρησκευτικές υπηρεσίες, οι οποίες είναι ανοιχτές για τον καθένα. Για κάποιον νέο στη Σαηεντολογία, αυτή είναι μια ευκαιρία για μια εισαγωγή στη θρησκεία και για να κάνει ένα πρώτο βήμα προς τη βελτίωση της πνευματικής επίγνωσης. Για έναν Σαηεντολόγο, παρέχει την ευκαιρία να αποκτήσει νέες γνώσεις και να επαναβεβαιώσει τις θρησκευτικές αρχές της Σαηεντολογίας με την από κοινού λατρεία.

Όπως κάθε θρησκεία, η Σαηεντολογία έχει επίσης τελετές γάμου, ονοματοδοσίας και νεκρώσιμης ακολουθίας. Όλες οι τελετές περιέχουν αναμφισβήτητα μια υψηλότερη κατανόηση για τη Σαηεντολογία και μια επικύρωση προς τα άτομα ότι είναι πνευματικά όντα.

Οι αποφοιτήσεις της Παρασκευής είναι μια άλλη παράδοση της Σαηεντολογίας – η στιγμή που το προσωπικό της Εκκλησίας και οι ενορίτες συγκεντρώνονται για να αναγνωρίσουν εκείνους που έχουν ολοκληρώσει το ώντιτινγκ ή τα βήματα εκπαίδευσης της προηγούμενης εβδομάδας.

Άλλες φορές, θα μπορούσε κάποιος να μπει στο Παρεκκλήσι και να βρει μπροστά του μια ομάδα να ακούει μια ηχογραφημένη διάλεξη από τον Λ. Ρον Χάμπαρντ ή μια εκκλησιαστική συνάθροιση ή μια ημέρα γνωριμίας για ενορίτες και μέλη της τοπικής κοινωνίας ή μια διαθρησκευτική συνάντηση ή υπηρεσία. Εν ολίγοις, το Παρεκκλήσι χρησιμεύει ως κοινός τόπος συγκέντρωσης για μια ποικιλία λειτουργιών.

Κοινοτικά Προγράμματα και Προγράμματα Κοινωνικής Βελτίωσης

Κάθε Εκκλησία της Σαηεντολογίας είναι ένα κεντρικό σημείο από το οποίο συντονίζονται οι πολλαπλές δραστηριότητες κοινοτικής και κοινωνικής βελτίωσηςτης Εκκλησίας.

Η Εκκλησία και τα μέλη της έχουν δεσμευθεί να βοηθούν τους άλλους και ως εκ τούτου παρέχουν βοήθεια μέσα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων. Τα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν εκστρατείες καταπολέμησης των ναρκωτικών και εκστρατείες εκπαιδευτικές σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, καθώς και προγράμματα κοινωνικής βελτίωσης, χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες του Λ. Ρον Χάμπαρντ για αποκατάσταση από τα ναρκωτικά, για τον αναλφαβητισμό, την αναμόρφωση εγκληματιών και την ηθική. Μέσω του προγράμματος των Σαηεντολόγων Εθελοντών Λειτουργών, ενορίτες προσφέρουν ανακούφιση σε περιπτώσεις καταστροφής. Οι Εκκλησίες χρησιμεύουν επίσης ως κεντρικά σημεία συνάντησης για τους ενορίτες και κοινοτικές ομάδες που μοιράζονται παρόμοιες ιδέες και με τις οποίες οι Σαηεντολόγοι συνεργάζονται.